CHANGE - Fra hus til 38 kvadrat

Noen ganger tar livet en annen vending enn det man har sett for seg. For 2 år siden flyttet jeg inn i drømmehuset, huset som jeg hadde lagt ned masse tid, sjel og krefter i å få akkurat slik jeg ville ha det. Nå kun 2 år senere har jeg flyttet ut av det huset og startet på nytt med blanke ark.


Nå bor jeg med mine to barn på 38 kvadratmeter og overgangen fra stort hus har vært utfordrende. Men, jeg trives med mitt lille krypinn og kommer til å blogge om small space living og hvordan man kan utnytte liten plass. Følg med fremover.


Her er kjøkkenet mitt. Lite, men effektivt. Jeg elsker kombinasjonen av hvitt og det varme treverket. Hadde jeg bestemt selv ville jeg bygget inn oppvaskmaskinen for et mer harmonisk uttrykk, men det er absolutt til å leve med *smile


Liten plass er heller ingen begrensning for å ha det hyggelig rundt seg, man må bare tenke litt annerledes.

Nå er det straks tid for fredagspizza her i heimen. Min datter har laget pizzadeig så nå blir det deilig hjemmelaget pizza.

Ønsker dere en fin fredagskveld!


// Sometimes things changes in life. I moved into my dream house 2 years ago. Then life took a turn, and now I am living in a 38 square meter apartment together with my two children. On the blog it will be more focus on small space living and how to best use the space you have. The pictures are from my new kitchen //


4 kommentarer:

  1. Sånn er livet - man vet aldri hva som skjer rundt neste sving...
    Men veldig ofte så kan det bli mye bedre, og gresset kan være grønnere - til og med på 38 kvm :))
    Og jeg er helt sikker på at du "nailer" det sånn bo- og interiørmessig i alle fall :)
    Blir gøy å følge med på small living tipsene dine, jeg har nemlig ikke kjempeplass jeg heller:)

    HA en fin fin helg, og kos dere med pizza!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for veldig koselig kommentar snille du :-) Det er viktig å fokusere på det positive og se fremover. Fiiin helg ønskes deg også!

    SvarSlett
  3. Uansett hvor du bor, Camilla, så vil ditt hjem være vakkert! Med din teft og estetiske sans spiller det liten rolle om det er stort eller smått du bor i.
    Lykke til i ny bolig!
    Ser fem til å snart sees. :)

    God klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Åhhh, du er så god og snill Anette :-) Tusen takk for varmende og flott kommentar. Gleder meg til vi sees!

      Klem til deg

      Slett